RAMIX
Trüki
Töö alustamine

  1. Sisestage informatsioon oma firma kohta kasutades selleks kirjeldusvormi Kirjeldus->Ettevõte
  2. Määrake enda jaoks kuupäev, alates millest alustate hiljem igapäevaste dokumentide registreerimist. Selle kuupäeva seisuga on soovitav Teil eelnevalt sisestada kõik algseisud ja püsivandmete nimekirjad kasutades selleks tööd Dokument->Püsivandmete register
  3. Alustage kontoplaanist täiendades seda vajadusel uute kontodega. Sisestage algsaldod ainult sünteetilistele kontodele
  4. Jätkake firma struktuuri kujundamisega kasutades selleks
    • Ladusid ja/või
    • Allüksuseid: Osakondi, Tegevuskohti
  5. Klientide grupeerimiseks kasutage
    • Panku,
    • Tegevusalasid: Ameteid,
    • Linnu: Piirkondi, Riike ja/või
    • Allüksuseid: Klasse, Osakondi
  6. Edasi sisestage kõikide klientide -
    • Aktsionäride,
    • Töötajate: Aruandvate isikute,
    • Hankijate,
    • Ostjate jne.
    nimekirjad. Ostjatele ja hankijatele sisestage tehinguseisud, ülejäänutele analüütilised kontoseisud
  7. Objektide grupeerimiseks kasutage
    • Gruppe ja
    • Allüksuseid: Teemasid
  8. Analoogiliselt tuleb teha kõikide objektide -
    • Varade: Põhi- ja Väikevahendite,
    • Toodete,
    • Kaupade,
    • Materjalide,
    • Teenuste jne.
    nimekirjad. Materiaalsetele väärtustele mida hoitakse laos sisestage laoseisud, ülejäänutele analüütilised kontoseisud
  9. Nüüd peavad kõik algseisud vastama Teie raamatupidamise lõppseisudele eelnevalt määratud kuupäeva seisuga. Kui see on nii võite alustada igapäevaste käivete sisestamist kasutades selleks dokumendivorme alammenüüs Dokument
Soovime Teile meeldivat RAMIX tarkvara kasutamist!